ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پیج بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام (مشخصات، معایب مزایا، قیمت و خرید اینترنتی این محصول)

از کجا بخرم؟ خرید اینترنتی این محصول :
مشاهده قیمت و تصاویر
نظر مردم درباره گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
مجموع امتیاز کاربران : متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.6
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.3
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.3
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
مزایا
+ صفحه نمایش بسیار باکیفیت + بسیار خوش دست + کیفیت ساخت خوب + قابلیت شارژ بی‌سیم باتری + دوربین خوب + ۱۲ گیگابایت رم
معایب
- بسیار گران قیمت - ظرفیت متوسط باتری
سامسونگ در تابستان امسال (یعنی سال 2023) از جدیدترین از گوشی‌های تاشوی خود رونمایی کرد. گوشی‌هایی جنجالی که ساخت آنها با دشواری زیادی همراه بوده است. این گوشی که به همراه Z Flip5 شامل سه تبلت جدید خانواده Galaxy Tab S9 و دو ساعت هوشمند Watch6 و Watch6 Classic رونمایی شد یکی از پیشرفته‌ترین و سطح بالاترین اسمارتفون‌های شرکت سامسونگ محسوب می شود.

طراحی گلکسی Z Fold5 تاشو

در نگاه اول گلکسی Z Fold5، چندان تفاوتی با مدل قدیمی خود ندارد و شکل و جایگاه دوربین‌‌ها، فرم و ابعاد نمایشگر خارجی و حتی ظاهر صفحه‌نمایش داخلی نیز کاملاً شبیه وفلد4 است.

Galaxy Z Fold5

لولای جدید این گوشی که با عنوان Flex Hinge شناخته می‌شود دست‌خوش تغییراتی شده است و از ساختار ریل دوگانه بهره می‌برد و بدین‌ترتیب با حذف فرم دوکی‌شکل ایجاد شده هنگام بسته بودن دستگاه که در مدل‌های قبلی شاهد آن بودیم ضخامت یکسانی را برای Z Fold5 در حالت بسته در تمامی قسمت‌ها ایجاد می‌‌کند. این ضخامتِ 13.4 میلی‌متری نسبت به ضخامت بسته Z Fold4 یعنی 14.2 تا 15.8 میلی‌متر کاهش پیدا کرده و حالا از نازک‌ترین قسمت Fold4 نیز 0.8 میلی‌متر نازک‌تر شده است.

کیفیت عملکرد لولای جدید Z Fold5 از طرف شرکت سازنده تا 200 هزار بار تضمین شده و روی کاغذ تا چندین سال بدون مشکل به‌کار خود ادامه می‌دهد. طول و عرض حالت باز این گوشی به‌ترتیب به 154.9 و 129.9 میلی‌متر می‌رسد که نسبت به Z Fold4 با طول و عرض 155.1 و 130.1 هر دو 0.2 میلی‌متر کم‌تر شده‌‌اند. تغییر بزرگ‌تر در وزن دستگاه رخ داده و روند کاهش وزن این کلاس از 282 گرم در Z Fold2 به 271 گرم در Z Fold3 و به 263 گرم در Z Fold4 بار دیگر ادامه پیدا کرده و Z Fold5 با وزن 253 گرمی شرایط بسیار بهتری را نسبت به گذشته نشان می‌دهد. این گوشی برخلاف برخی از گمانه‌زنی‌های پیشین همچنان با استاندارد مقاومت IPX8 ارائه شده و با وجود امکان غوطه‌وری در آب، مقاومتی در برابر نفوذ گرد و خاک ندارد. هر دو ساید بخش رویی گوشی یعنی روی صفحه‌نمایش خارجی و قسمت پشتی دوربین‌ها با پوشش Gorilla Glass Victus 2 پوشیده شده و فریم فلزی پیرامونی نیز طبق معمول از جنس آلیاژ مستحکم آلومینیوم یا آن‌گونه که سامسونگ می‌گوید، Armor Aluminum ساخته شده است.

Z Fold5‌ در سه رنگ مشکی، آبی یخی و کرم ارائه می‌شود که دوتای آخر رنگ‌های جدید این مدل بوده و آن را در مقایسه با رنگ‌های خاکستری و بژ Z Fold4 متمایز می‌کنند. فولد 5 علاوه بر این رنگ در دو رنگ خاکستری و آبی نیز ارائه می‌شود که به‌صورت انحصاری در سایت سامسونگ برای فروش در دسترس خواهند بود.

تراشه Galaxy Z Fold5

بررسی پردازنده Z Fold5

پردازش در Z Fold5 طبق انتظار با نسخه اورکلاک شده Snapdragon 8 Gen 2 با پسوند For Galaxy انجام می‌شود که پیش از این در سری S23 نیز به‌کار گرفته شده بود. فرکانس تک هسته Cortex-X3 این چیپ‌ست از 3.2 به 3.36 گیگاهرتز رسیده و گرافیک Adreno 740 آن نیز سرعت کلاک بیش‌تری نسبت به نسخه عادی این پروسسور دارد. این چیپ‌ست به‌گفته سامسونگ نسبت به Snapdragon 8+ Gen 1 حاضر در Z Fold4 تا 18 درصد در پردازش، تا 32 درصد در گرافیک و تا 25 درصد در واحد پردازش عصبی با ارتقاء روبرو شده است. سامسونگ در زمینه خنک‌سازی این مدل نیز تغییراتی را اعمال کرده و در همین راستا اتاقک بخار یا VC دستگاه، 38 درصد بزرگ‌تر شده است. رم ثابت 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512 گیگابایتی و 1 ترابایتی تفاوتی نسبت به Z Fold4 نکرده اما ظاهراً نوع رم به LPDDR5X و نوع حافظه داخلی به UFS 4.0 ارتقاء پیدا کرده‌اند.

صفحه نمایش قدیمی در گوشی جدید

صفحه‌نمایش خارجی Z Fold5 تفاوتی نسبت به قبل نداشته و همان پنل 6.2 اینچی پیشین با وضوح 904×2316 پیکسل با نسبت کاملاً کشیده 23.1:9 در این گوشی نیز به‌کار گرفته شده است. فناوری ساخت Dynamic AMOLED 2X و نرخ رفرش آن در بازه 48 تا 120 هرتز قابل تغییر است. بالای این صفحه‌نمایش نیز دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی دوم گوشی قرار دارد که با f/2.2، اندازه پیکسل 1.22 میکرونی و میدان دید 85 درجه‌ای ظاهراً تغییری نسبت به دوربین حاضر در Z Fold4 نکرده است.

بررسی دوربین Z Fold5

سامسونگ تغییری در دوربین‌های اصلی Z Fold5 نیز نداده و شامل همان سه واحد آشنای پیشین یعنی دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با f/1.8، اندازه پیکسل 1 میکرونی و قابلیت OIS لنز، دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فتو با لنز OIS‌ دارای دیافراگم 2.4 و دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید با f/2.2‌ و میدان دید 123 درجه‌ای می‌شود که هنوز ظاهراً از فوکوس خودکار پشتیبانی نمی‌کند. این البته به‌معنای یکسان بودن کیفیت عکس‌های این مجموعه با Z Fold4‌ نبوده و با ارتقاء بخش‌های پردازشی به‌خصوص پروسسور سیگنال تصویری (ISP) حاضر در چیپ‌ست جدیدِ این مدل، احتمالا با برخی بهبودها و تفاوت‌ها روبرو خواهیم شد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام را می پسندید؟ (این محصول خوبه؟)

like 0 dislike 0
پرفروش ترین تبلت بازار در بهار امسال
ارزانترین لندکروز دبی (لیست قیمت سال 2024 به تومان)

مشخصات محصول

تعداد سیم کارت دو سیم کارت
سایز سیم کارت سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد ۶.۱×۱۲۹.۹×۱۵۴.۹ میلیمتر
وزن ۲۵۳ گرم
نوع پردازنده تراشه Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۲ (۴ nm) Chipset - پردازنده‌ی مرکزی ۱x Cortex-X۳ + ۲x Cortex-A۷۱۵ + ۲x Cortex-A۷۱۰ + ۳x Cortex-A۵۱۰
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي ۲.۰ - ۲.۸ - ۳.۳۶ گيگاهرتز
پشتيباني از کارت حافظه جانبي فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
صفحه نمايش Foldable Dynamic AMOLED ۲X
اندازه ۷.۶ اينچ
رزولوشن ۱۸۱۲×۲۱۷۶
تراکم پيکسلي ۳۷۳ پيکسل بر هر اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۱.۱ - صفحه‌نمایش با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز - Gorilla Glass Victus ۲ - صفحه‌ نمایش دوم : ابعاد ۶.۲ اینچ / رزولوشن ۹۰۴×۲۳۱۶ پیکسل / نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز / نوع صفحه‌نمایش: Dynamic AMOLED ۲X
شبکه هاي ارتباطي ۲G ۳G ۴G ۵G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث ۵.۳
فن‌آوري مکان‌يابي GLONASS GALILEO BDS GPS
درگاه ارتباطي USB Type-C ۳.۲
دوربين ۵۰ دارای ۳ حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن ۵۰+۱۰+۱۲ مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (wide)، با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، دریچه‌ دیافراگم f/۱.۸، فاصله کانونی لنز ۲۳ میلی‌متر (Focal Length ۲۳ mm)، پیکسل‎هایی با سایز ۱.۰ میکرومتر (۱.۰µm Pixel Size) و لرزشگیر اپتیکال OIS / - حسگر دوم از نوع ‌فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، دریچه‌ دیافراگم f/۲.۲، فاصله کانونی لنز ۱۲ میلی‌متر (Focal Length ۱۲ mm)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size) / - حسگر سوم از نوع تله‌فوتو (telephoto) با رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل، دریچه‌ دیافراگم f/۲.۴، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF، زوم ۳ برابری اپتیکال (۳x optical zoom) و لرزشگیر اپتیکال OIS / مگاپيکسل
فلش LED
فيلمبرداري رزولوشن ۴۳۲۰ × ۷۶۸۰ (۸K) و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه (۸K@۲۴FPS) / رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ (۴K) و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۶۰FPS) / رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ (Full HD) و سرعت ۶۰/۲۴۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۶۰/۲۴۰FPS) / رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ و سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@۹۶۰FPS) /
دوربين سلفي دارای یک حسگر دوربین در صفحه‌نمایش ثانویه / رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل، گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۲ / فیلمبرداری: رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ (۴K) و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰/۶۰FPS) / رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ (Full HD) و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰FPS) / دارای یک حسگر دوربین در صفحه‌نمایش اصلی زیر صفحه‌نمایش رزولوشن ۴ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/۱.۸
سيستم عامل Android ۱۳
حس‌گرها قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) فشارسنج (Barometer) ژیروسکوپ (Gyro) اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
مشخصات باتري باتری از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعت / قابلیت شارژ سریع با قدرت ۲۵ وات / قابلیت شارژ وایرلس (بی‌سیم) با قدرت ۱۵ وات / قابلیت شارژ معکوس (شارژ کردن دستگاه‌هایی که دارای قابلیت شارژ شدن وایرلس هستند) با قدرت ۴.۵ وات
ساير قابليت‌ها Gorilla Glass Victus ۲
اقلام همراه گوشي کابل USB-C / سوزن سیم‌کارت / فاقد آداپتور شارژر
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت تاشو مقاوم در برابر آب مناسب عکاسی مناسب عکاسی سلفی مناسب بازی
لیست مقایسه‌های گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام در گوگل
بررسی‌های تخصصی مرتبط
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 1 ترابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
نظرات خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام - معایب و مزایا گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام (ویژگی و نقاط ضعف این محصول چیست؟) بررسی ارزش خرید و مشکلات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
تجربه خرید شما؟

نظر / سوال در مورد گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام

ارسال نظر